Дякуємо вам, наші любі учні: Кіріл, Святослав, Вікторія, Святослав, Поліна, Оля (4-А), Олександра, Ліна, Настя, Стас, Яна, Марина, Вероніка (4-А), Маша Б. (4-А), Оля (4-Б), Міша (4-А), Каріна, Оксана, Оля (4-Б),
Міша О. (4-Б), Тимофій, Ігор, Мая, Міша О. (4-Б) за сумлінне виконання завдання з математики. На жаль, імена ще чотирьох учнів не можу назвати, бо роботи не підписані, хоча й зроблені правильно. Дякуємо тим, хто долучився: за ваші охайно написані цифри, за виправлення, які не маскували (помилки в роботі є у всіх😉), за дороблене завдання в процесі, за можливість знайти папір і ручку, за оригінальність виконання завдання (Ігор – це про тебе😊), за чуттєвий меседж під виконаним завданням; за те, що не полінувалися написати, сфотографувати й прикріпити звіт про роботу на дошку – це показник вашої небайдужості й учнівської досконалості!!!
Українська мова та літературне читання.
Почнемо сьогодні з "Тесту Уважності "Сапієнси". Якщо вчора уважно читали уривок повісті - переходимо за посиланням одразу, якщо не впевнені - читаємо й впевнено діагностуємо власні знання;)
Інформатика.
У сучасному світі для виконання інформаційних процесів використовують різноманітні засоби інформаційних технологій. Одним із таких пристроїв є комп'ютер. Саме про нього сьогодні й поговоримо.
Математика.
Як кути пов'язані з діаграмами? Пропоную дізнатися. Відео й інтерактивне завдання знайдете нижче.
Англійська мова.
Комментариев нет:
Отправить комментарий