Математика
Вчорашній тест показав, що в
нас труднощі з геометричним матеріалом. 9 учнів допустили помилку у знаходженні периметра і 8 учнів - у знаходженні площі. Переглянь таблицю та пригадай , як
знаходити периметр та площу.
ПЕРИМЕТР - це сума всіх сторін.
Периметр позначається латинською буквою Р , вимірюється в мм, см, дм, м, км.
Р = а + а + в +в
Де а – це довжина
в -
ширина
5см
2см
Р = 5см + 5см + 2см +2см = 14 см |
ПЛОЩА
– це добуток довжини і ширини.
Площа позначається буквою S, вимірюється мм², см², дм², м², км².
S = а · в
Де а – це довжина
в -
ширина
5см
2см
S = 5 · 2 = 10 см²,
|
Потренуйся знаходити периметр тут
площу тут
Я досліджую світ
Сьогодні ми відвідаємо фестиваль
повітряних куль у канадському містечку Сен-Жан-сюр-Рішельє. Прочитати про нього
ти зможеш на с. 86 .
Намалювати свою повітряну кулю ти зможеш,
виконавши завдання у зошиті на с.40.
Українська мова
Гадаю,що прочитавши вірш
Галини Малик «Дивний звір», ви теж позбулися свого Не-Знаю-Де.
А сьогодні ми продовжуємо
вчити тему «Речення». Пригадай, які типи
речень за метою висловлювання ми вже вивчили.
А яке ж це
речення? Птахи,
залітайте до мене в гості.
Суржик сказав, що це запрошення і це вірно, але неточно.
В цьому реченні висловлюють спонукання до дії, отже це СПОНУКАЛЬНЕ речення.
Прочитай та запам’ятай правило на с. 79.
У спонукальних
реченнях ми можемо висловлювати прохання, пораду, наказ або заклик.
Виконай у зошиті впр. 1 та 2,
на с. 79
Потренуйся перетворювати розповідні речення у спонукальні
впр.3, с.79. Запиши їх.
З настанням спекотного літа всі рослини чекають дощику.
Та й діти теж не проти побігати під дощем. А іноді ,дощів так багато, що
хочеться вже сонечка! Для цього діти навіть придумали пісні – заклички. Навчись
їх читати впр.5, с.80.
Ви вже висловлювали свою думку з приводу дощу. Ми міркували
добре це чи погано, коли йде дощ. Обери пісню,
яка тобі подобається та вивчи її.
Комментариев нет:
Отправить комментарий