Учітесь, читайте, і чужому научайтесь й свого не цурайтесь. Т. Г. Шевченко.
Ви пам"ятаєте, що потрібно виконувати не тільки ті завдання, які я задаю, а й додаткові. Не забувайте писати під диктовку, списувати, читати та вдосконалювати свої математичні здібності. І тоді, всі учні нашого класу будуть ЕРУДИТАМИ!!!
Математика
Ми продовжуємо повторювати вивчене.
1. Потренуємось усно і швидко рахувати тут
2. № 1 ( б ), с. 35 - у робочому зошиті.
1. Потренуємось усно і швидко рахувати тут
2. № 1 ( б ), с. 35 - у робочому зошиті.
3. № 3 ( а), с. 36 - у робочому зошиті. Перевірку зробіть усно.
Українська мова
Продовжуємо вчити " Речення ". Сьогодні ми пригадаємо, як встановлювати зв"язок між словами у реченні. Це ми вчили у 2 класі.
1. Вправа 3, с. 83 - 84 , перший та другий кружечки.
Допишіть речення. В цьому вам допоможе вірш Т. Шевченка " Встала весна".
2. Установіть зв"язок слів у ", 4 та 5 реченнях.
Згадайте, що слова в реченні пов’язані між собою за допомогою питань.
Переглянь відео, зверни увагу, як встановлюється зв'язок слів у реченні:
- завжди спочатку ставимо запитання від підмета до присудка;
- потім знаходимо залежні слова від підмета;
- і останні знаходимо - залежні слова від присудка.
- завжди спочатку ставимо запитання від підмета до присудка;
- потім знаходимо залежні слова від підмета;
- і останні знаходимо - залежні слова від присудка.
Після того, як ви запишете текст. З нового рядка ще раз записуєте потрібне речення і встановлюєте зв"язок слів у реченні.
Попрацюємо разом.
Чорна земля прокинулась від сну.
Земля ( що зробила? ) прокинулась;
земля ( яка? ) чорна;
прокинулась ( від чого? ) ... .
У полі співає жайворонок.
Жайворонок ( що робить? ) ... ;
співає ( де? ) ... .
П"яте речення зробіть самі.
Навколишній світ
1. с.83 -пригадайте правила безпечної поведінки з тваринами.
Сьогодні ми розпочинаємо новий розділ " ДОСЛІДЖУЄМО ЕКОСИСТЕМИ". Ми дізнаємось, які
бувають екосистеми та з’ясуємо,
що в екосистемі належить до живої
природи, а що — до неживої.
2. Що таке ЕКОСИСТЕМА дізнаєтесь тут
3. с. 88 - 89- читати.
4. У зошиті виконайте завдання на с. 40 - 41.
Отже, ми сьогодні з"ясували, що в екосистемі є сталі
умови для життя: температура,
освітленість, певні види рослин і тварин.
Порушення цих умов спричинить зміну в
екосистемі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий