Добрий день.
Інформатика
Сьогодні пробуємо себе в програмуванні. Перейдіть за посиланням і подивіться навчальне відео. Спробуйте виконати алгоритм, який пропонують у ньому. Можете ставити відео на паузу й одночасно зі вказівками писати свою програму. Кнопки "стрілка вправо" та "стрілка вліво" - це покрокове створення програми.
Повірте, програмувати - це цікаво тут
Українська мова
Продовжуємо вчитись встановлювати зв"язок слів у реченні. Зверніть увагу на ОФОРМЛЕННЯ РОБОТИ.
1. УВАЖНО, ДЕКІЛЬКА РАЗ, ПЕРЕЧИТАЙТЕ ПОЯСНЕННЯ .
Перше словосполучення - підмет і присудок, пишемо з великої букви. Далі знаходимо залежні слова від підмета. Після кожного словосполучення ставимо ;
Наступні словосполучення - з малої букви.
Наприклад:
Сумна дівчинка сиділа на березі річки.
Дівчинка (що робила?) сиділа;
дівчинка (яка?) сумна;
сиділа (де?) на березі;
на березі (чого?) річки.
2. Перепишіть речення.
Сонні дерева прокинулись від зимового сну.
3. Підкресліть головні члени речення.
4. Встановіть зв"язок слів у реченні.
Фото, виконаного завдання, чекаю в особистих повідомленнях.
Читання
Продовжуйте читати свою художню книжку. 5 - 10 сторінок за день.
Математика
Знову пригадуємо іменовані числа.
1. № 10 ( г, д, е), с. 42 - у зошиті.
Навколишній світ
Ви вже багато знаєте про історію розвитку техніки та найголовніші технічні винаходи: друкарський прес, паровий двигун, використання електрики у промисловості тощо. А зараз ми ознайомимося зі ще одним важливим технічним винаходом, який матиме дуже важливе значення у майбутньому.
С. 111 - читати.
P.S. Бажаю вам веселих вихіних!
Наступний тиждень ми продовжуємо працювати дистанційно.
Комментариев нет:
Отправить комментарий