четверг, 22 апреля 2021 г.

23 квітня

 Добрий день.

Інформатика


Сьогодні пробуємо себе в програмуванні.  Перейдіть за посиланням і подивіться навчальне відео. Спробуйте виконати алгоритм, який пропонують у ньому. Можете ставити відео на паузу й одночасно зі вказівками писати свою програму. Кнопки "стрілка вправо" та "стрілка вліво" - це покрокове створення програми.
Повірте, програмувати - це цікаво  тут

Українська мова
Продовжуємо вчитись встановлювати зв"язок слів у реченні. Зверніть увагу на ОФОРМЛЕННЯ РОБОТИ. 
1. УВАЖНО, ДЕКІЛЬКА РАЗ, ПЕРЕЧИТАЙТЕ ПОЯСНЕННЯ .
Перше словосполучення - підмет і присудок, пишемо з великої букви. Далі знаходимо залежні слова від підмета. Після кожного словосполучення ставимо ;
Наступні словосполучення - з малої букви.

Наприклад:

     Сумна дівчинка сиділа на березі річки.
Дівчинка (що робила?) сиділа;
дівчинка (яка?) сумна;
сиділа (де?) на березі
на березі (чого?) річки.

2. Перепишіть речення.
    Сонні дерева прокинулись від зимового сну.

3. Підкресліть головні члени речення.
4. Встановіть зв"язок слів у реченні.

Фото, виконаного завдання, чекаю в особистих повідомленнях.

Читання
Продовжуйте читати свою художню книжку. 5 - 10 сторінок за день.

Математика
Знову пригадуємо іменовані числа.
 1. № 10 ( г, д, е), с. 42 - у зошиті.

Навколишній світ
Ви вже багато знаєте про історію розвитку техніки та найголовніші технічні винаходи: друкарський прес, паровий двигун, використання електрики у промисловості тощо. А зараз ми ознайомимося зі ще одним важливим технічним винаходом, який матиме дуже важливе значення у майбутньому.
С. 111 - читати.

P.S. Бажаю вам веселих  вихіних!
 Наступний тиждень ми продовжуємо працювати дистанційно. 








Комментариев нет:

Отправить комментарий