Українська мова
Підручник з української мови ми вже закінчили. Я зрозуміла, що багатьом з вас подобається творчість Всеволода Нестайка. Дякуючи Оксані та Діані, я вже знаю, що зайчика Коса Вуханя прийняли до музичної школи.
А сьогодні починаємо повторювати вивчене.
А сьогодні починаємо повторювати вивчене.
І повторимо
правопис слів з АПОСТРОФОМ.
Пригадай правило.
Працюємо в зошиті.
18 травня
Каліграфічна хвилинка
м'я ... в'є ... п'ю ...
Спиши слова, вставляючи де потрібно апостроф.
Р.ядок,
бур.ян, бур.я, р.юкзак, б.є, пір.я, хом.як, бур.як, пір.я.
Давай зробимо звуко – буквенний аналіз слова бур'ян. Запиши
слово та поділи його на склади, постав наголос.
Бур'ян - [б у р й а н] – 6
зв., 5 б., 2 скл.
А тепер самі попрацюйте над словом хом'як.
Хом'як
- [
Складіть і запишіть речення
зі словом хом’як. Підкресліть головні
слова.
Я досліджую світ
Ми продовжимо досліджувати рідну землю й сьогодні
дізнаємося про природні дива нашої країни.
Прочитай текст та розглянь малюнки у підручнику на с. 126.
На території України можна знайти різноманітні форми
земної поверхні: мальовничі гори, глибокі печери, квітучі низовини, широкі
каньйони.
Побачити красу української землі ти можеш тут
А ще сьогодні ми почнемо досліджувати ґрунт — основу
життя рослин і не тільки.
Прочитай інформацію на с. 127
підручника .
Якщо ти зможеш провести досліди, які пропонує Мурчик ти
побачиш, що у ґрунті є вода, повітря, камінці, гумус, корінці.
Прочитай вірш на с. 128.
Саме тварини, які живуть у ґрунті сприяють утворенню
родючого чорнозему. Особливо цьому сприяють дощові черв’яки.
Подивись мультфільм «Це наше і це
твоє. Чорнозем».
В Україні знаходиться чверть світового запасу чорнозему.
Це найродючіший ґрунт!
Математика
Сьогодні на уроці ми
познайомимо з новою одиницею вимірювання довжини КІЛОМЕТРОМ
( км ). Кілометрами вимірюють великі відстані.
Прочитай та запам’ятай правило на с.49.
Зроби перетворення №1,с.49.
Запамятай,
щоб перетворити в менші одиниці вимірювання потрібно число помножити на 10,
100,1000.
Наприклад: 4м 1см = …мм
1 м =1000мм , а 1см = 10мм, тоді 4 · 1000 =
4000 та ще 10 виходить 4010.
Отже: 4м 1см = 4010 мм
У зошиті виконай № 2, с.49.
Задача
2, с.49
1)12 +
4 = 16 (км) – пройшли ІІ дня.
2) 12 +
16 = 28 (км) – пройшли І та ІІ дня разом.
3)
знаходимо кільки туристи пройшли ІІІ дня ( в 4 рази
менше).
4)
знайди скільки кілометрів туристи пройшли за три дні.
Відповідь:
за три дні туристи пройшли …. кілометрів.
Зроби №3. Спочатку
дізнайся скільки кілометрів лижник пройшов за три дні.
У зошиті виконай № 6, с.50.
Виконуй обчислення " естафетою", попроси когось з рідних з тобою
попрацювати.
І на останок найцікавіше завдання № 11, с.51. Накресли відрізок і
ти з легкістю виконаєш завдання.
В мене хлопці
стоять так : Дмитрик – стоїть першим, потім Сергій, Костя, Юрко.
Комментариев нет:
Отправить комментарий