Я досліджую світ
Сьогодні ми з вами поговоримо про те, як вирощують урожай, а також пригадаємо стадії розвитку рослин.
Україна має великі запаси чорноземів. Це дає змогу вирощувати багаті врожаї пшениці, кукурудзи, цукрового буряку, соняшнику та інших культурних рослин. Розглянь малюнки на с. 129 підручника і назви етапи вирощування врожаю.
Під час росту рослина проходить певні етапи розвитку — від молодої рослини до старої. Як народжується нова рослина ти можеш побачити на відео.
Давайте зараз спробуємо встановити послідовність етапів розвитку
кукурудзи тут
Люди вирощують рослини не тільки для краси. Без багатьох
рослин ми не уявляємо своє повсякденне життя. Це – картопля, морква, буряк, яблука,
…. А навіщо ми вирощуємо соняшник? Про це ти дізнаєшся з підручника на с.130.
Як бачимо, олія проходить
багато етапів перед тим, як потрапити на прилавки магазинів.
На цьому відео ти побачиш, як виготовляють соняшникову
олію.
Математика
Вчора ми з вами разом розставляли хлопчиків в черзі. Нажаль, від вас було мало коментарів. Ми з вами з"ясували, що хлопці стоять так: Дмитрик, Толя,Сергій, Костя, Юрко.
А сьогодні ми будемо вчитись ділити. Іноді, коли нам потрібно щось розділити, в нас не
виходить це зробити порівну . Залишається щось зайве ( ОСТАЧА).
Сьогодні ми повчимось ділити числа з остачею.
Переглянь відео та запам’ятай алгоритм ділення з остачею.
Розглянь №1,с 52.
Виконай №2. Зверни увагу на правило!!!
Закріпи вміння ділити з
остачею №4.
Попрацюй над задачами №7, с.54. Гадаю ти відразу знайдеш секрет розв’язання.
Всі три задачі схожі.
Прийшов час погратись «естафетою»
з кимось зі своїх рідних №6,с.53.
Українська мова
Працюємо в зошиті
19 травня
ння
ллє ччя ття ддя сся
– допиши рядок, чередуючи
буквосполучення.
Ви вже здогадались, що
сьогодні ми повторимо написання слів з подовженим м’яким приголосним звуком.
Зверни увагу! Переносити такі
слова можна так: гіл-ля або гі-лля.
Утворіть слова за зразком і
запишіть парами.
Уміти –
уміння,
читати
- …,
знати -
…,
жити -
… .
Прочитай текст. Добери заголовок. Спиши, встав пропущені
букви.
Крізь
гі…я со…ячне промі…я завітало в гос…і до павучка. Замилувало...я сонечко срібним
мереживом павути…я. А павучок потер со…і оче…ята і привітав…я з сонечком.
Зробимо звуко- буквенний аналіз слова ПРОМІННЯ.
Поділи його на склади, постав наголос.
Проміння
- [п р о м і н: а] – 7 зв., 8 б., 3 скл.
Самі попрацюйте над словом ГІЛЛЯ.
Гілля -
[
Ви пригадали , що м’який подовчений звук позначається двома крапками ( : )
Комментариев нет:
Отправить комментарий